2013年5月12日 星期日

難忘的母親節


今年係做媽媽後第二個母親節, 肚裡面又陀住細佬, 應該好開心, 但係Ng Gor Gor病左, 邊度都無得去慶祝. Ng Gor Gor 咳同流鼻水, 已經睇左兩次醫生, 又食抗生素, 都無咩好轉, 仲不斷咳同好多鼻水, 始終細路仔唔識吐啖, 好難清到D啖, 仲要佢呢兩日都去唔到大便, 係見到佢不斷谷, 但又去唔到, 問醫生又話唔關D藥事, D藥唔會令到便秘, 醫生叫我地俾D鮮奶佢飲, 滑下大腸, 但Ng Gor Gor都係去唔到, 最後Ng PAPA 出動甘油條, Ng Gor Gor先開始去到少少, 但佢每次谷既時侯就喊, 見到佢真係好辛苦, 我真係好心痛, 見到佢喊我都喊呀.

最後疴左兩, 三次後, 佢先谷到一舊非常大同非常硬既便便出黎, 如果佢清唔到出黎, 我地諗住帶佢去仁安睇急症架LA, 但我唔知其實睇急症醫生又可以點幫到佢.

非常難忘的母親節, Ng Gor Gor 要快D好返呀, 健健康康, 期待出年既母親節, 仲有細佬一齊過~~

沒有留言:

張貼留言